wtorek, 29 października 2013

Bo świat jest w naszych rękach!

Tytuł mi wyszedł tak wyniosły, jakbym znalazła lek na raka albo odkryła planetę. Aż tak dobrze to niestety nie jest i z przykrością stwierdzam, że póki co w Krzysiowej sprawie wygrywa los. No ale nie poddajemy się i szukamy dobrych duszyczek, które pomogą nam skopać owemu losowi tyłek.

W związku z owym poszukiwaniem na fejsbuku założyłam dzisiaj profil dla Krzysia o nazwie takiej samej jak blog, czyli Bo wspaniałe jest życie, a jak komuś się nie chce szukać to może wpisać z ręki facebook.com/krzysbulczak

Dzięki temu wszystkim zainteresowanym Krzysiowym losem będzie łatwiej być na bieżąco z tym, co się tutaj dzieje. Tym, którzy nas nie znają, a trafią gdzieś na informację o Krzysiu, też powinno być łatwiej nas odnaleźć. Mam nadzieję, że dam radę zarządzać tym wszystkim, że się nie pogubię no i że będą się pojawiać posty w sensownych odstępach czasu :)

Dzisiejszy dzień ważny też jest z innego powodu. Do pomocy w internetach zgłosił się Tata Krzysia, którego chcę uroczyście powitać :) Tata Krzysia tak jak ja, Mama Krzysia, nie prowadził nigdy bloga, więc będziemy wspólnie zdobywać doświadczenie w tych sprawach :) Ja mam nieco łatwiej, bo już znam się na zarządzaniu kontem publicznym na fejsbuku, a Tata nie, no ale chwila moment i będzie miał wszystko obcykane :)

Tortu nie będzie, bo padam na pyszczek, ale uścisk dłoni prezesa jest dostępny od zaraz ;D Gratis od firmy dobra nutka na wieczór.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz